KerekMese Médiaajánlat - Hogyan hirdethetsz a KerekMese csatornán? | KerekMese november 9, 2017
KerekMese YouTube Csatorna KerekMese YouTube Csatorna KerekMese YouTube Csatorna KerekMese a Twitter-en

KerekMese Médiaajánlat – Hogyan hirdethetsz a KerekMese csatornán?

A KerekMese Youtube videók előtt és mellett az AdWords rendszerén keresztül lehetséges hirdetést elhelyezni.

KerekMese YouTube elérés, megtekintésszám és demográfiai adatok

KerekMese elérés és megtekintésszám

  • 540 Millió összes megtekintés
  • 15-25M megtekintés / hónap (YouTube Analytics, live közelítő adatok: https://socialblade.com/youtube/user/kerekmese)
  • 0,8-1M egyedi felhasználó elérése / 30 nap (YouTube Analytics-AdWords Remarketing lista 30 nap)
  • 240 000 feliratkozó (YouTube Analytics)

A KerekMese azon kevés hazai Youtube csatornák egyike, melyeknél bár a feliratkozószám magas, de a csatorna még ennél is sokkal több, csaknem 1 millió egyedi felhasználó elérését tudja biztosítani havonta (2016 decemberben 1Millió feletti elérés volt mérhető.).

Demográfia

A KerekMese Youtube csatorna nézői nagy arányban a 18-49-es ( és 18-59-es) fő kereskedelmi célcsoportokba tartozók. A közönség között nagyobb arányban vannak a 18-44 év közöttiek, a nők és a gyermekesek.

Hírdetéstípusok a KerekMese Youtube videóknál

Minden videónál elérhető formátumok:

  • TrueView Átugorható videóhirdetések (Skippable video ads) – a videó előtt megjelenő videós hirdetés, 5 másodperc után átugorható
  • TrueView Nem átugorható videóhirdetések (Non-skippable video ads) – a videó előtt megjelenő videós hirdetés, nem átugorható
  • TrueView Rövid hirdetések (Bumper ads) – a videó előtt megjelenő, max 6mp-es videós hirdetés, nem átugorható
  • Szponzorált kártyák (Sponsored cards) – a kártyák között megjelenő hirdetések
  • Vizuális hirdetések (Display ads) – a lejátszó jobb oldalán – 300×250 vagy 300×60

A videók egy részénél elérhető formátumok:

  • Fedvényhirdetések (Overlay ads) – a videó alján – 468×60 vagy 728×90 kép, vagy szöveges

A hirdetéstípusok közül a KerekMesénél a legjobb teljesítményt nyújtó TrueView hirdetések minden videó esetében elérhetők.
További információk: https://support.google.com/youtube/answer/2467968

KerekMese videók célzása

Az AdWords lehetőséget ad rá, hogy célzottan a KerekMese videók esetében jelenjenek meg egy adott AdWords kampány hirdetései.

Display tervező – közönség keresése

Hirdetés a KerekMese Youtube csatornán

Hirdetés a KerekMese Youtube csatornán

 

Az AdWords fiókban válaszd az eszközök közül a Display tervezőt.

  1. Keress rá a “kerekmese” kifejezésre
  2. A második gombsorban (Összes elhelyezés után) kattints a “videók” lehetőségre.
  3. A megjelenő táblázat utolsó oszlopának a tetején kattintás a “Megj./hó szövegre” – így a legtöbb megjelenést biztosító helyek kerülnek a lista elejére.
  4. A KerekMese (GDN) sor végén kattints a kék nyilacskára. A KerekMese Youtube csatorna (összes videójával együtt) bekerül a Tervedbe.
Letölthető eredményben a website = youtube.com::afv_user_id_QXr3evmYzQZ435UUxEWeKg és Name = KerekMese (YouTube Channel) lesz.

AdWords Elhelyezés (Placement) betétele kampányba

AdWords célzás - Hirdetes a KerekMese Youtube csatornán

AdWords célzás – Hirdetes a KerekMese Youtube csatornán

Az AdWords felületen válassz ki egy kampányt, majd hirdetéscsoportot, és a “Videócélzás” – “Elhelyezések” fülnél kattints az “+Elhelyezések” gombra a hozzáadáshoz.
  1. A mezőbe másold be a következőt: youtube.com::afv_user_id_QXr3evmYzQZ435UUxEWeKg
  2. Kattints az “Elhelyezések hozzáadása” gombra.
  3. Megjelenik a KerekMese (Youtube-csatorna) elhelyezés.
  4. Kattints a “Mentés” gombra.

(Az elhelyezést jelenleg hirdetéscsoportonként kell hozzáadni.)

KerekMese Youtube hirdetések árazása

Licit, CPC alapú elhelyezés

A Youtube esetében jelenleg Magyarországon licit alapon működik az elhelyezés. Tehát – leegyszerűsítve – amennyiben az adott hirdető kínálja az adott reklámhelyért a legmagasabb összeget, az ő hirdetésre kerül elhelyezésre. A hirdetésekért interakció esetén számolják fel a legfeljebb a licitált összeget (pl. videóból min. 30 mp megtekintése, szöveges/grafikus hirdetésnél kattintás).

Kizárólagos hirdetés a KerekMese videóknál

Jelenleg ez a lehetőség még csak az USA-ban elérhető, de a jövőben lehetőség lesz “kizárólagos” elhelyezésre a KerekMese videóknál egyedi ár alapján. Így a Google AdWords csapat segítségével adott időszakra “kibérelhető” lesz az összes KerekMese videó  hirdetési helye. Ha érdekel ez a lehetőség, kérünk, érdeklődj az AdWords ügyfélmenedzserednél.

 

Ha további kérdésed lenne, fordulj hozzánk bizalommal!

  •  
  •  
  •  
  •